doktoru

joi, 6 iunie 2024

Evreul International de Henry Ford - Partea a 2 a

 

Reacția Germaniei împotriva evreului

Omenirea a devenit suficient de înțeleaptă pentru a discuta despre acele forme de boală fizică asupra cărora înainte a tras vălul rușinii și al secretului, dar igiena politică nu este atât de avansată. Principala sursă a bolii organismului național german este considerată a fi influența evreilor și, deși acest lucru era evident pentru mințile acute cu ani în urmă, acum se spune că a mers atât de departe încât să fie evident pentru cei mai puțin observatori. Erupția a izbucnit la suprafața corpului politic și nu mai este posibilă ascunderea acestui fapt. Toate clasele poporului german cred că prăbușirea care a survenit de la armistițiu și revoluția de la care li se împiedică recuperarea sunt rezultatul intrigilor și scopului evreiesc. Ei o declară cu siguranță; oferă o masă de fapte pentru a o confirma; ei cred că istoria va oferi cea mai deplină dovadă.

Evreul din Germania este privit doar ca un oaspete al poporului; el a jignit încercând să se transforme în gazdă. Nu există contraste mai puternice în lume decât rasele germanice pure și semitice pure; prin urmare, nu a existat o armonie între cei doi în Germania; germanul l-a privit pe evreu strict ca pe un oaspete, în timp ce evreul, indignat că nu i s-au acordat privilegiile familiei-națiunii, și-a păstrat animozitatea împotriva gazdei sale. În alte țări evreului i se permite să se amestece mai ușor cu oamenii, el își poate acumula controlul necontestat; dar în Germania cazul era diferit. Prin urmare, evreul ura poporul german; prin urmare, țările lumii care au fost cele mai dominate de evrei au arătat cea mai mare ură față de Germania în timpul regretabilului război recent. Mâinile evreiești aveau controlul aproape exclusiv asupra motoarelor de publicitate prin care se modela opinia publică referitoare la poporul german. Singurii câștigători ai războiului au fost evreii.

Dar afirmația nu este suficientă; se dorește dovada; prin urmare, luați în considerare dovezile. Ce s-a întâmplat imediat după trecerea de la vechiul regim la cel nou? Cabinetul compus din șase bărbați, care l-a înlocuit pe ministrul de stat, era dominat de evreii Haase și Landsberg. Haase avea controlul asupra afacerilor externe; asistentul său era evreul Kautsky, ceh, care în 1918 nu era nici măcar cetăţean german. De asemenea, cu Haase au fost evreii Cohn și Herzfeld. Evreul Schiffer a fost ministrul financiar de stat, asistat de evreul Bernstein. Secretarul de Interne era evreul Preuss, cu evreul Dr. Freund ca asistent. Evreul Fritz Max Cohen, care era corespondent al Frankfurter Zeitung din Copenhaga, a fost numit agent de publicitate guvernamental.

Regatul Prusiei a dublat această stare de lucruri. Evreii Hirsch și Rosenfeld au dominat cabinetul, Rosenfeld controlând Departamentul de Justiție, iar Hirsch în Departamentul de Interne. Evreul Simon era responsabil de Departamentul Trezoreriei. Departamentul Prusac de Justiție era în întregime condus de evrei. Directorul Educației a fost evreul Furtran, cu asistența evreului Arndt. Directorul Biroului Colonial era evreul Meyer-Gerhard. Evreul Kastenberg era directorul Departamentului de Artă. Departamentul de aprovizionare cu alimente de război era condus de evreul Wurm, în timp ce în Departamentul de alimentare de stat erau evreii prof. dr. Hirsch și Geheimrat dr. Stadthagen. Comitetul Soldaților și Muncitorilor era condus de evreul Cohen, evreii Stern, Herz, Lowenberg, Frankel, Israelowicz, Laubenheim, Seligsohn, Katzenstein, Laufenberg, Heimann, Schlesinger, Merz și Weyl deținând controlul asupra diferitelor activități ale acelui comitet.

Evreul Ernst este șeful poliției la Berlin; în același birou de la Frankfurt se află evreul Sinzheimer; la München evreul Steiner; în Essen evreul Levy. Se va aminti că evreul Eisner era președintele Bavariei, ministrul său financiar fiind evreul Jaffe. Comerțul, comerțul și industria din Bavaria controlau pe jumătate evreu Brentano. Evreii Lipsinsky și Schwarz erau activi în guvernul Saxonia; evreii Thalheimer și Heiman din Wurtemberg; evreul Fulda din Hessen.

Doi delegați trimiși la Conferința de pace erau evrei, iar un al treilea era un notoriu instrument al scopurilor evreiești. În plus, evreii au învățat prin delegația germană ca experți și consilieri -- Max Warburg, Dr. Von Strauss, Merton, Oskar Oppenheimer, Dr. Jaffe, Deutsch, Brentano, Bernstein, Struck, Rathenau, Wassermann și Mendelsohn-Bartholdi.

În ceea ce privește partea pe care evreii din alte țări au avut-o în Conferința de Pace, observatorii germani declară că orice student sincer poate descoperi citind relatările unor înregistrători imparțiali neevrei despre acel eveniment. Doar istoricii neevrei par să fi fost loviți de acest fapt; multitudinea de scriitori evrei se pare că a considerat înțelept să o ascundă.

Influența evreiască în afacerile germane a venit puternic pe front în timpul războiului. A venit cu toată directitatea și atacul unei pane zburătoare, ca și cum ar fi fost pregătită anterior. Evreii din Germania nu au fost patrioți germani în timpul războiului și, deși acest lucru nu va părea o crimă în ochii națiunilor care s-au opus Germaniei, ar putea arunca puțină lumină asupra afirmației evreului de loialitate patriotică față de țara în care trăiește. . Germanii gânditori susțin că este imposibil ca un evreu să fie patriot, din motive care vor fi prezentate mai departe.

Punctul de luat în considerare este afirmația generală că persoanele deja numite nu ar fi obținut pozițiile în care au fost găsite dacă nu ar fi fost Revoluție, iar Revoluția nu ar fi venit dacă nu ar fi adus-o. Este adevărat că au existat condiții nesatisfăcătoare în Germania, dar ele puteau și ar fi fost ajustate chiar de popor; condiţiile care au distrus moralul poporului şi au fost făcute imposibil de reformat erau în controlul evreilor.

Principalele influențe evreiești care sunt însărcinate să provoace căderea ordinii germane pot fi denumite sub trei capete: (a) spiritul bolșevismului care s-a mascarat sub numele de socialism german; (b) proprietatea și controlul evreilor asupra presei; (c) controlul evreiesc asupra aprovizionării cu alimente și a mașinilor industriale ale țării. A fost un al patrulea, „mai sus”, dar acestea au lucrat direct asupra poporului german.

Deoarece este posibil ca concluziile germane asupra acestei chestiuni să fie primite cu îndoială de oameni a căror opinie publică a fost modelată de influența evreiască, ar putea ajuta să-l citam pe George Pitter-Wilson, de la London Globe, care a scris la începutul lunii aprilie 1919: „ Bolșevismul este deposedarea națiunilor creștine ale lumii într-o asemenea măsură încât niciun capital nu va rămâne în mâinile creștinilor, încât toți evreii să poată ține împreună lumea în mâinile lor și să domnească oriunde vor alege.” Încă din al doilea an de război, evreii germani predicau că înfrângerea Germaniei este necesară pentru ascensiunea proletariatului, moment în care Strobel a declarat: „Recunosc deschis că o victorie deplină a țării nu ar fi în interesul Social-Democraților”. Peste tot s-a propovăduit că „înălțarea proletariatului după o victorie câștigată este o imposibilitate”. Aceste cazuri, dintre multe, sunt citate nu pentru a redeschide problema militară, ci pentru a arăta cum așa-zisul evreu german a uitat loialitatea față de țara în care a trăit și s-a alăturat evreilor din afară pentru a realiza prăbușirea Germaniei, și nu doar, ca vom vedea, pentru a scăpa Germania de militarismul, pe care o dorea orice german gânditor, dar pentru a arunca țara într-o asemenea confuzie încât să le permită să preia controlul.

Presa Germaniei a făcut ecou acest plan al purtătorilor de cuvânt evrei, la început slab, apoi cu îndrăzneală. Berliner Tageblatt și Munchner NeuesterNachrichten au fost pe tot parcursul războiului organe oficiale și semi-oficiale ale guvernului. Erau deținute și controlate de evrei, la fel ca și Frankfurter Zeitung și o mulțime de ziare mai mici care erau dependente spirituale ale acestora. Se spune că aceste ziare erau într-adevăr ediții germane ale presei controlate de evrei din țările aliate, iar scopul lor era același. Una dintre marile cercetări care ar trebui întreprinse cu scopul de a arăta lumii cum se fabrică gândul său în fiecare zi pentru ea și în ce scopuri ulterioare, este această unire a presei evreiești, care trece drept Presa Publică, în întreaga lume.

Mâncarea și proviziile oamenilor au trecut rapid în mâinile evreilor de îndată ce a venit urgența războiului și apoi a început o perioadă de necinste care a distrus încrederea celor mai curajoși. La fel ca toți ceilalți oameni patrioti, poporul german știa că războiul înseamnă sacrificiu și suferință și, ca și alți oameni, erau dispuși să împartă soarta comună. Dar ei s-au trezit pradati de o clasă de evrei care pregătise totul pentru a profita din necazul comun. Imediat au apărut evreii în bănci, companii de război, societăți de distribuție și ministerele de aprovizionare - oriunde viața oamenilor putea fi speculată sau impozitată. Articolele care erau din belșug au dispărut, pentru ca apoi să reapară la prețuri mari. Companiile de război erau exclusiv evreiești și, deși guvernul a încercat să reglementeze ieșirea de alimente în interesul tuturor oamenilor, a devenit notoriu faptul că cei cu bani puteau obține tot ce doreau, indiferent de cardurile alimentare. Evreii pur și simplu au triplat prețul bunurilor pe care le-au lăsat să plece fără cardurile alimentare și astfel au păstrat un flux de aur al națiunii să curgă în vistieria lor privată. Nu se putea baza pe niciuna dintre estimările guvernamentale privind stocurile de alimente, din cauza tezaurelor ascunse pe care s-au bazat acești speculatori. Acest lucru a început să tulbure moralul oamenilor, s-au făcut plângeri și au început urmăriri penale; dar de îndată ce cazurile au apărut s-a descoperit că procurorul desemnat să acuze și comisarul desemnat să judece erau și ei evrei, și astfel cazurile s-au stins de obicei fără rezultate. Când, totuși, un negustor german a fost prins, s-a făcut mare zgomot în legătură cu asta, iar pedeapsa aplicată lui a fost egală cu ceea ce ar fi trebuit să aibă toți ceilalți. Mergeți în lung și în lat in Germania astăzi, spun rapoartele, studiați temperamentul oamenilor și veți descoperi că abuzul de putere al evreilor a ars în memoria Germaniei ca un fier fierbinte.

În timp ce aceste influențe subminau masa poporului, influențe mai înalte de origine evreiască operau asupra guvernului. Consilierii guvernului Bethmann-Hollweg au fost marele magnat de nave Ballin, evreu; Theodor Wolff, de la Berliner Tageblatt și membru al presei pan-evreiești; Von Gwinner, director al Băncii Germane, care este legat prin căsătorie cu marii bancheri evrei, cei Speyer; și Rathenau, liderul activităților industriale-financiare evreiești. Acești bărbați erau la sursa lucrurilor și îndoiau guvernul, așa cum celelalte influențe îndoiau oamenii.

Bogatul evreu german putea să cumpere recunoașterea pe care și-o dorea dobândind putere financiară asupra acelor interese care afectau cel mai direct clasa conducătoare a Germaniei, dar cum să obțină evreul sărac recunoașterea pe care și-o dorea? -- căci toți evreii sunt acționați de aceeași dorință; este în ei; ei simt pintenul spre stăpânire al lumii. După ce am explorat cucerirea cercurilor superioare de către puterea monetară evreiască, mai rămâne de explorat cucerirea trupului națiunii de către evreii care nu aveau bani decât ceea ce puteau captura în dezordinea pe care o provocau. Analiza care se face este urmatoarea:

Evreul nu este anarhist. El nu este un distrugator. Toate acestea sunt adevărate, în ciuda faptului că el este bolșevicul lumii și, în primul rând, revoluționarul Germaniei. Anarhia lui nu este înrădăcinată, este un dispozitiv pe care îl folosește într-un scop. Evreul bogat nu este anarhist, pentru că poate realiza ceea ce își dorește prin metode mai subtile. Bietul evreu nu are altă cale. Dar bogații și săracii merg împreună pentru o lungă perioadă de timp; legătura de simpatie dintre ei nu se rupe niciodată; căci, dacă anarhia are succes, atunci evreul sărac îi va lua locul cu evreul bogat; iar dacă anarhia nu are succes, ea a servit totuși la spargerea unor noi câmpuri în care evreul bogat poate opera.

În Germania a fost posibil ca bietul evreu să se împingă prin zidul germanismului de deasupra lui doar rupându-l. În Rusia, același lucru a fost adevărat. Sistemul social se încrustase în jurul evreului, ținându-l într-o poziție în care, după cum știau națiunile din experiență, el va fi mai puțin dăunător. Așa cum natura închișează elementul străin dăunător în carne, construind un zid în jurul lui, tot așa națiunile au considerat că este oportun să facă cu evreul. În vremurile moderne, însă, evreul a găsit un mijloc de a dărâma zidurile și de a arunca în confuzie întreaga casă națională și, în întunericul și revolta care urmează, să pună mâna pe locul pe care l-a râvnit de mult. Când Rusia s-a spart, cine a ieșit primul la lumină? Kerensky, care este evreu. Dar planurile lui nu erau suficient de radicale și apoi a venit Troțki, un alt evreu. Troțki a găsit sistemul prea puternic pentru ca el să poată sparge America -- a străbătut punctul slab din Rusia și va extinde această slăbiciune în întreaga lume. Fiecare comisar din Rusia de astăzi este evreu. Publiciștii sunt obișnuiți să vorbească despre Rusia ca și cum ar fi în dezordine. S-ar putea ca Rusia să fie, dar guvernul evreiesc al Rusiei nu este. Dintr-o masă de subalterni, evreii din Rusia au scos o falangă perfectă, o pană zburătoare prin dezordinea supraindusă, de parcă locul fiecărui om ar fi fost pregătit anterior pentru el.

Așa a fost și în Germania. Tavanul german a trebuit să fie spart, parcă, înainte ca evreii săraci să-și poată realiza ambiția. Când s-a făcut ruptura, s-au răspândit și s-au stabilit în locuri de control deasupra națiunii.

Acest lucru poate explica de ce evreii din întreaga lume furnizează energia mișcărilor perturbatoare. Se înţelege că tinerii evrei din Statele Unite sunt propagandişti ai unui ideal care practic ar desfiinţa Statele Unite. Atacul vizează, desigur, împotriva „capitalismului”, care înseamnă guvernarea actuală a lumii de către neamuri. Adevărații capitaliști ai lumii sunt evreii, care sunt capitaliști de dragul capitalului. Este greu de crezut că vor să distrugă capitalul; ei doresc să obțină controlul exclusiv asupra acesteia, iar dorința lor a fost mult timp într-un mod echitabil până la îndeplinire.

În Germania, așadar, ca și în Rusia, se face distincție între metodele evreilor bogați și ale celor săraci, deoarece o metodă afectează guvernarea, iar cealaltă moralul poporului, dar ambele converg către același obiectiv. Nu numai dorința de a scăpa de opresiune este cea care acționează clasele inferioare de evrei, ci și dorința de a câștiga controlul - pentru că spiritul de stăpânire pulsează puternic în interiorul lor. Convingerile germane asupra acestei chestiuni au ajuns acolo unde pot fi exprimate astfel: Revoluția este expresia voinței de putere a evreilor. Partide precum socialiștii, democrații și liberi gânditorii nu sunt decât instrumente pentru planul evreiesc la putere. Așa-numita „dictatură a proletariatului” este într-adevăr și practic dictatura evreilor.

Atât de brusc s-au deschis ochii germanilor, atât de furtunoasă a fost reacția, încât prin iudaismul german a trecut cuvântul să se retragă în al doilea șanț. A existat o abandonare bruscă și concertată a funcției oriunde biroul a luat contact direct cu publicul; nu a existat, însă, nicio abandonare a puterii. Ce se va întâmpla în Germania nu se știe acum. Unele lucruri regretabile s-au întâmplat deja. Dar, fără îndoială, germanii se vor dovedi egali cu situația prin conceperea unor metode de control neobișnuite și eficiente. Dar în ceea ce privește Rusia, nu mai este îndoielnic ce se va întâmpla acolo. Când Rusia se întoarce, un fior va străbate pământul.

Cum privesc Germania și Rusia neamurilor întreaga întrebare poate fi rezumat după cum urmează:

Iudaismul este cea mai strâns organizată putere de pe pământ, chiar mai mult decât Imperiul Britanic. Formează un stat ai cărui cetățeni sunt loiali necondiționat oriunde s-ar afla și fie că sunt bogați sau săraci.

Numele care este dat în Germania acestui stat care circulă printre toate statele este „All-Iudaan”.

Mijloacele de putere ale statului All-Iudaan sunt capitalul și jurnalismul, sau banii și propaganda.

All-Iudaan este singurul stat care exercită guvernare mondială; toate celelalte state pot și pot exercita numai guvernare națională.

Cultura principală a All-Iudaanului este jurnalistică; Spectacolele tehnice, științifice, literare ale evreului modern sunt spectacole jurnalistice. Ele se datorează talentului minunat al evreilor pentru receptivitatea ideilor altora. Capitalul și Jurnalismul se unesc în presă pentru a crea un mediu politic și spiritual al puterii evreiești.

Guvernul acestui stat All-Iudaan este minunat organizat. Parisul a fost primul său loc, dar acum a fost mutat pe locul trei. Înainte de război, Londra a fost prima sa capitală, iar New York a doua capitală. Rămâne de văzut dacă New York-ul va înlocui acum Londra -- schimbarea este către America.

Întrucât All-Iudaan nu este în măsură să aibă o armată și o flotă permanentă, alte state le furnizează acestea. Flota sa este flota britanică, care păzește de la obstacole progresul economiei mondiale evreiești sau acea parte a acesteia care depinde de mare. În schimb, All-Judaan asigură Marii Britanii o guvernare mondială politică și teritorială netulburată. All-Judaan a adăugat Palestina sub controlul britanic. Oriunde exista o forță terestră a întregii iudaice (orice uniformă națională ar fi purtată), aceasta a lucrat cu marina britanică.

All-Iudaan este dispus să încredințeze guvernele naționaliste guvernelor diferitelor fâșii ale lumii; cere doar controlul guvernelor. Iudaismul este cu pasiune în favoarea perpetuării diviziunilor naționaliste pentru lumea neamurilor. Pentru ei înșiși, evreii nu devin niciodată asimilați cu nicio națiune. Sunt un popor separat, mereu au fost și vor fi mereu.

Singura ceartă a lui All-Iudaan cu orice națiune are loc atunci când acea națiune face imposibil pentru All-Iudaan să controleze profiturile industriale și financiare ale acelei națiuni. Poate face război, poate face pace; poate comanda anarhie în cazurile încăpățânate, poate restabili ordinea. Ea ține în mână tendințele puterii mondiale și le împarte între națiuni în astfel de moduri care vor sprijini cel mai bine planul lui All-Iudaan.

Controlând sursele de știri ale lumii, All-Judaan poate pregăti oricând mințile oamenilor pentru următoarea sa mișcare. Cea mai mare expunere care trebuie făcută este felul în care sunt produse știrile și modul în care mintea națiunilor întregi este modelată pentru un scop. Când puternicul evreu este în sfârșit urmărit și mâna lui este dezvăluită, atunci vine strigătul gata de persecuție și acesta răsună prin presa mondială. Cauzele reale ale persecuției (care este opresiunea poporului de către practicile financiare ale evreilor) nu primesc niciodată publicitate.

All-Judaan are vice-guvernele sale la Londra și New York. După ce și-a terminat răzbunarea asupra Germaniei, va merge acum să cucerească alte națiuni. Marea Britanie are deja. Rusia se luptă, dar șansele sunt împotriva ei. Statele Unite, cu toleranța sa bună față de toate rasele, oferă un domeniu promițător. Scena operațiunilor se schimbă, dar evreul rămâne același de-a lungul secolelor.

[DEARBORNINDEPENDENT, numărul din 29 mai 1920]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu